onsdag 13 juni 2012

TT hos Gunnar!!!

I dag blev det en tur till Norrtälje och ett träningsrace som Gunnar hade fixat. en riktig kul men tuff bana upp och ner med både rötter lite sten och massa branta backar. Men innan jag åkte dit skulle man ju jobba lite, är ganska lugnt på jobbet eller det finns att göra men det flyter på och dagarna går rätt fort (vilket känns bra) måste ju betyda att man har ganska kul på jobbet ändå!?:-) men men när dagen var slut (färdig jobbat) så hämtade jag upp Micke och vi for till Nortan (riktigt kul att Micke följde med!!) Gunnar och Ville är som vanligt starka och tog täten, jag lyckades väll hänga med ett varv nästan (måst bli bättre nerför) innan jag tabbade mig lite och vurpade, men ingen fara upp igen tog några varv innan jag lyckades hitta några bra linjer och det gick som vanligt fortast på sista halvan av loppet. Jag är faktiskt riktigt nöjd för jag körde lite fortare än både Gunnar och Ville på slutet men dom var ju väldigt långt framför så jag var ju inget hot :-) nästa gång får vi köra 2 timmar så kanske jag hinner i fatt igen ;-)
Hur som helst banan var kanon och jag vet vad jag måste förbättra men det känns som om min form är riktigt på G nu!! Bara finslipa tekniken så blir det nog bra till slut :-) I morgon blir det lite vila och på fredag pyser vi till Borås för två dagar med XC tävlingar, känner mig riktigt taggad hoppas nu bara att jag kan kicka igång kroppen och knoppen så jag inte blir efter så mycket i starterna ;-)

26 tum känns mer och mer rätt på XC!! 

Trötta men glada!!! 

Firar med en latte på vägen hem :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar