söndag 3 juni 2012

Gick det så dåligt ändå??

Så här efter en stunds tänkande och grubblande, kanske det inte var så farligt dåligt ändå? I lördags startade jag ju som en kratta men kom i mål som 4:a. I dag var jag nog lite spak efter mitt besök på akuten i går kändes lite som om luften gick ur mig redan där och jag hade egentligen ingen lust att tävla i dag, natten blev ingen vidare med en ömmande fot och en mindre orkan utanför. Vid ett halv två tiden var jag uppe och knaprade panodil för att kunna sova lite iallafall :-(. Lyckades ändå bli lite taggad till starten och kom iväg ganska bra i dag (för att vara mig) men kände att jag varken hade benen eller huvudet med mig i dag. blev en liten vurpa med och såklart slog jag i på min redan ömma fot!! Men jag tog mig igenom iallafall. Sen blev det 6 härliga timmar i bilen hem, vi stannade till utanför Jönköping då behövde jag lite kaffe i kroppen och passade på att äta lite med :-) vi kom hem i skaplig tid och jag har till och med hunnit handla lite inför veckan. 
Här kommer lite bilder från helgens bravader!!
Fick lite kladd på vaden efter tempot i onsdags :-)

 Var lite frussen hos Aktivitus så jag började med tjocktröja!

 Mask på, Full fart!!

 Köttigt värre ny tejp tack!!!

 Ihop tejpad igen!

Camp!

 Hemresa efter ca 5 mil

Hemresa efter ca 55 mil haha

En liten film :-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar