torsdag 7 juni 2012

Tempo är riktigt kul!!

Hade lite magproblem (igen) i går kväll så det blev en si sådär natt, var väll ändå ganska pigg i morse när jag skuttade till jobbet ;-) Tog och körde lite på trainern på lunchen, blev ett tröskel pass en 30 minuter ca + lite upp och ner varvning. Kändes skönt att trampa ur benen lite mitt på dagen :-)

I dag var det ju också dax för SMACK Tempo igen, nummer 2 för mig! Började dock inte så bra då mitt fina HED bakhjul inte vill att jag skulle fylla på med lyft (det har hänt något med ventilförlängaren så luften smiter vid sidan om) Så Jesper var snäll och lånade ut ett av sina hjul till mig (då slapp jag iallafall köra på mitt tränings hjul), ett clincher hjul för visso men det funkade riktigt bra. Mina ben kändes inte riktigt 100  men det släppte en lite bit in, däremot tycker jag att jag nu sitter ganska bra, kändes mycket bättre nu och jag vågar stå på mer nerför också (var bara ur bågarna en gång och det var i en brant uppförsbacke) Banan var riktigt krävande upp och ner mest hela tiden och det gjorde riktigt ont i benen :-) (precis som det ska) Men det är ju så himla kul jobbigt men kul!! Tycker alla borde prova å köra lite tempo, bara du och cykeln mot klockan, bara att kötta så mycket det går :-) GRYMT!!


Lunch träning!

 Nöjd efter dagens Tempopass!!



  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar