onsdag 20 juni 2012

Partempo!!

Ja i dag var det dax för ett partempo!! Så efter lite pill på morgonen mötte jag upp Jesper vid norrsunda kyrka för ett litet test (ingen av oss hade ju kört partempo så vi tyckte det var bra att testa lite innan) vi körde några vändor och det funkade bra så vi for åt varsitt håll. Jag cyklade hem och gjorde en riktigt god lunch blev en jätte portion vilket behövdes eftersom jag hade riktiga magproblem i går och inte fick i mig särskilt mycket (inget som jag fick behålla i alla fall) Det blev en tur ner till jobbet också där jag passade på att tvätta bilen både in och utvändigt (den måste ju se fin ut när man ska på tävling) innan jag rullade och hämtade Jesper och vidare upp till Tierp. Kom faktiskt några regnstänk när vi kom upp men inget mer än några droppar, vi värmde upp lite och sen bar det i väg vi skulle köra två varv på en 28km bana alltså totalt 56km, långt på tempo cykel! Vi mosade på och det var riktigt kul fanns dock ett parti av banan som var riktigt dåligt och då menar jag riktigt dåligt kändes som att åka på gatsten!! Men men det gick det med (var ju desto skönare när man kom ut på fin asfalt igen) som sagt riktigt kul men jobbigt såklart, man är ju lite sliten i baken skulle man kunna säga :-) Nu blir det duschen och sova, tidig uppgång i morgon då vi ska fara ner till Slovenien och köra EM! Grymt spännande!!!


På väg till Tierp, hmm det är tråkigt att åka bil (och vi hade lite problem att hitta) 

 Min maskin fick slita hårt i dag :-)

Lite sliten var man allt efter 56km på sadeln (eller rättare sagt på sadelspetsen)

Slänger upp en bild på syrran som tyvärr inte fick springa i går.
Här kittad med glasögon från X-Kross och tröja från Aktivitus!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar