lördag 23 juni 2012

En lite lugnare dag i Kranjska Gora!

I dag tog vi en liten vilo dag, efter frukosten gick Gunnar, Ville och Stefan ut på en promenad medan jag kände att jag ville trampa ur benen lite, Blev en 90minuters tur till Italien och tillbaka riktigt fina vägar synd att vädret inte var 100 i dag men ganska varmt ändå. Åt lite lunch när jag kom tillbaka och sen somnade jag en stund, vaknade och var helt förstörd (livsfarligt att somna mitt på dagen) kände mig jätte tung och seg. Vi trampade upp till en fin liten sjö och sen mot banan känslan var inte lika bra som igår men jag tror faktiskt det gick lite fortare ändå, blev två varv på banan (hela i dag) och jag var väll inte så uppåt när jag kom ner efter andra varvet (tyckte det kändes segt) men med lite uppmuntrande ord från Ville så blev jag snabbt på bättre humör och vi trampade ur lite innan vi rullade hem och åt middag. Blev lite mer vila efter maten och sen gick vi till förarmötet, lagom till mötet kom det lite regn men efter regn kommer solsken och kvällen blev riktigt fin. Vi satte oss på en uteservering och tog en fika och pratade lite. Nu har vi slökollat på en film och det börjar väll bli dax att lägga sig, i morgon ska man ju pina kroppen upp och ner för backen :-) hoppas vädret blir bra och att jag får hålla mig på hjulen hela loppet. Race rapport kommer i morgon kväll!!

 Italien!

 Banan!

 Ville!

 Jag!

 Gunnar!

 Gott!!


 Kvälls promenad i Kransjka Gora!


Magiskt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar