söndag 29 juli 2012

Blev en bra tur :-)!

I dag stämde det mesta äntligen! Bra ben (dock inte den första milen) cykeln höll och inga vurpor! Det gick riktigt tungt i början men jag bet i och det släppte efter ett tag, tror det var 1000:ingarna som satt kvar sen i torsdags (ingen bra ide men man lär sig) Klarade mig från punktering med, eller gjorde jag det nu på kvällen när jag tvättade av cykeln var bakhjulet nästan platt (tyckte också att det kändes lite svampigt dom sista km in till mål) men vad gör det :-) jag kom ju i mål! Jag och syrran har varit hos mor och far och dom bjöd på middag grillat är godast :-) passade på att tvätta av cykeln där, Åsa (syrran) gjorde som vanligt ett super jobb med lagningen med hjälp av sin sidekick Marcus (när dom sköter langningen blir det aldrig fel) en stor eloge till dom! utan dom blir det mycket svårare att få ihop det hela :-)
Nu sitter jag hemma och njuter, äter lite godis (tyckte jag var värd det) och ska väll sätta mig på monarken en stund innan jag kryper ner i sängen :-)

Skönt att inte behöva köra :-) 

Trött langare :-) 

 Skön känsla!


4 kommentarer: