onsdag 4 juli 2012

Två dagar med hård träning!

Började gårdagen med ett löppass, blev en 45 minuter på strax över 4 tempo så det kändes lite i benen. Efter en dusch och lite frukost cyklade jag till jobbet. Blev ett tröskel pass hem till Jenny på kvällen, men jag glömde skorna hemma så när vi skulle ta en promenad så fick jag knalla omkring barfota men hoppade i cykelskorna i bland :-) Härligt väder i går blev en timmes promenad på kvällen och lite True Blood tittandes. I dag startade jag med ett cykelpass och sen var det bara att packa bussen, skulle ju sticka till Gunnar och köra ett TT nu på kvällen. Så efter jobbet hoppade jag i bussen och körde upp till Norrtälje och där väntade Ville, Gunnar (förstås) Micke Flockhart kom också och Johan var där 5 glada cyklister på Gunnars inte helt lätta bana (men riktigt rolig) men det passar ju bra då jag behöver träna på svåra banor :-) Jag var lite sliten efter två dagar med hård träning men körde på i min fart, fick göra ett depå stopp och fylla på lite luft i hjulen (ny stan´sade) och vurpade några gånger när jag testade gränserna :-) var ganska skakis dom första varven men sen fick jag lite flyt. Tycker det är super att kunna åka i väg och köra på banor som är mycket tuffare än dom banor vi faktiskt tävlar på i Sverige. Stor eloge till Gunnar som håller banorna fina och bygger dom så bra! I morgon blir det vila (kanske ett core pass) känns som jag kan behöva det.

 Tisdag morgon klockan 05,00 redo för en löptur!

Tisdag kväll Bibi var intresserad av kameran i går!

Efter avslutat race flest varv på 60 minuter 

Dom två snabbaste! Gunnar till höger Micke till vänster med dom grymt balla Team Corratec kläderna!

Lite trött och lagom blåslagen ;-)

Lite ensamt var det allt i kväll :-(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar