lördag 14 juli 2012

Bra träningsdag!

 Dagen började klockan 6 då Bibi tyckte att jag skulle gå upp :-) Jahopp var ju bara att hoppa ur sängen och ta en PW/lätt jogging med henne, efter det tog jag och bakade lite scones och gjorde frukost till familjen, sen tog jag och mor till Elmsta och handlade lite. När vi kom hem tog jag och syrran en tur på cyklarna (ljungfru turen med syrrans nya cykel) måste säga att hon körde riktigt avslappnat och ganska fort för att vara första gången hon sitter på en tävlings cykel :-) Vi körde en tur på nästan 2 timmar och vi höll en 27 i snitt (hon var dock lite sliten på slutet :-)) När vi kom hem blev det lite lunch och självklart tour de france, hjälpte pappa att rensa en gran och köra ett par lass med ris till brasan. Tog en liten powernapp på eftermiddagen och sen körde jag ett tempopass, blev 42km på en riktigt kuperad bana, hård motvind, sidovind och lite medvind ett köttigt pass helt enkelt :-) När jag kom hem blev det duschen och middag nu sitter vi och tittar på Tintin medan maten sjunker ner sen ska jag köra lite 4:or (tyvärr har jag bara trainern men den får duga) innan det är dax för sängen.

 Efter 5 minuter ser glad ut :-)


Efter 2 timmar och fortfarande glad :-)

 Kittad med team kläder och rätt glasögon :-)


 

 X-Kross Glajjor Såklart!!!

 Snabb och snygg (disc önskas)

 Vinkelevink :-)
(gullis)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar