söndag 8 juli 2012

Murksuggan!!

Dagen race ja!! Efter en spännande natt på golvet (visserligen på en madrass) och ganska mycket värme  vaknade jag med en kön smärta i ryggen (som tur var försvann den under uppvärmningen). Banan börjar ju med en riktigt tuff klättring och jag var lite nervös i dag, men det gick förvånadsvärt lätt upp i dag. Så här i efterhand kanske jag tog det lite väl lugn upp men men. Tyckte jag hade riktigt bra ben i dag igen och jag klarade mig från punka eller andra haverier. Främst tyckte jag hade ett riktigt bra tryck uppför och det fungerade också riktigt bra i skogen (fast jag körde med lite mycket luft i däcken) Lyckades missa alla lagningar utom en så jag körde hela racet med 500ml vätska och 2 gel, inte optimalt kanske men det gick (fråga mig inte vad som gick fel men fel gick det :-)) Kom i mål som 3:a 12sek bakom ettan vilket jag är nöjd med! Frågan är bara om dom 12 sekunderna satt i för lite näring under racet?! Jaja nu är jag hemma igen och har suttit 1,5 timme och köttat monark medan jag tittade på sammandraget från dagens ettapp från touren. I morgon är det en ny vecka och känner mig taggad att träna hårt och mycket :-) Men ska sova en del med hade jag tänkt (något som jag måste bli bättre på!)
 
Lite bilder från helgen!

Koncentration!! 

Middag och Lite multisportsnack :-)

Podiumbild!


 Kom en och annan regndroppe när vi åkte hem ;-)

Gladare miner på väg hem :-) Det är kul att åka bil, men jag tror alla tre klagade lite på något träigt där bak ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar