måndag 16 juli 2012

Bra fartpass!!

Uppe före tuppen i dag (blev väckt av en liten hund) och tog en timmes promenad med Bibi i raskt takt. Sen när jag kom hem gjorde jag frukost och vilade lite innan jag stack ut på ett förmiddags pass, körde på ganska ordentligt och höll bra fart. Blåste lite i dag och det blev för det mesta sida mot på något konstigt vis :-) men jag trampade på och det blev en bit över 35 i alla fall 2,40 höll jag på och nästan 10mil blev det gick bara på vatten i dag fast jag hade både gel och bars med mig (åt lite mycket frukost)
,kände att jag inte behövde någon extra näring. Han precis hem innan himmelen öppnade så jag timade riktigt bra :-) Nu har jag  druckit en proteindrink och hunnit handla lite, tänkte baka lite i dag med så degen ligger och jäser i bunken. Tänkte prova ett nytt koncept, blir banan, blåbar och kanel bröd hoppas det blir gott (luktar gott i alla fall) vi får se. Nu blir det ryggläge framför touren och laddar för ett kvällspass :-)
 Började med vindväst och ärm varmare men det var faktiskt ganska varmt så dom åkte av och ner ;-) 

 Var lite mosig när jag kom hem :-)

    

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar