söndag 15 juli 2012

Tröskel intervaller och gopaj!

Regn regn regn! Hela dagen har det öst ner här, hade tänkt trotsat vädret på eftermiddagen om det hade lugnat ner sig lite men det gjorde det inte. Så efter lunchen blev det en timmes promenad med Bibi, körde Åsa till bussen innan jag körde ett rygg/magpass. Sen blev det ryggläge framför tour de france, efter målgången bakade jag en bannan och jordgubbs paj som blev super god! Den fick bli till efterrätt, slötittade lite på tv innan jag hoppade upp på trainern igen och körde lite intervaller som fick bli ett bra avslut på denna träningshelg. Har suttit nästan 12 timmar på sadeln sedan fredags eftermiddag, kroppen känns riktigt bra så jag fortsätter i morgon med något kul pass :-) Hoppas det blir uppehåll iallafall då blir det utomhus cykling (tråkigt att stirra in i väggen och varmt) men men det tar vi då nu blir det vila funderar på att baka lite mer bröd i morgon, funderar på blåbär, bannan och kanel i kanske?! Hmm får fundera på det :-) Natt natt
 Mycket regn idag! Hade bra kläder så jag var torr 
(det kunde man inte säga om Bibi som var dyblöt när vi kom hem)

När det står som spön i backen får man nöja sig med trainern, datorn och fläkten :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar