måndag 2 juli 2012

Jaja nu laddar vi om!!

I går avverkade jag Ränneslättsturen och jag är nöjd trots utgången, låg bra med i starten och en bit in i racet men in på första stigen fick jag en punktering. Det resulterade i att hela startfältet (tävlingsklasserna) han åka förbi innan jag kom igång igen, det blev att jaga hela vägen in i mål. Dom första 20 minuterna efter punkteringen tror jag att jag sprang mer än jag satt på cykeln, det stod bokstavligt talat still i skogen så det var bara att springa vid sidan av stigarna för att komma förbi. Väll ute på grusvägarna och dom lite större skogsvägarna var det lättare att smita om man jag tappade hur mycket tid som helst där jag inte kunde komma om på en gång. Men men punktering är saker som händer och det hör till, jag jobbade upp mig till 8:a och det är jag nöjd med (är 100% säker att jag hade stått på pallen om jag inte hade punkterat) nu laddar vi om till söndag och Murksuggan.

 innan starten!
Starten har precis gått!
Trött Jonathan efter en bra insatts som serviceperonal!    

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar