torsdag 19 juli 2012

Kvällstur och filmmys!

Tyvärr var jag ju tvungen att åka hem i dag :-(, väl hemma blev det att packa upp allt och pilla runt lite il min lägenhet, sen åkte jag hem till Jenny och lämnade Bibi. Åkte vidare till syrran och vi tog en liten tur ut till Färingsö och tillbaka (gick väldigt lugnt) Nu har jag handlat lite och i morgon har jag fullt upp, ska nog baka lite bröd, måste ner till jobbet och jobba lite (pappers arbete) ska till optikern (får se om vi kan få till linserna nu) ett möte på eftermiddagen ska jag hinna med och just det sätta ihop cykel så jag har något att tävla med på måndag, som sagt en full späckad dag :-) men nu ska jag bara slappa framför en film!!

 Kötta!!

 Har ju blivit lite frussen av mig så det blev väst och armvarmare idag!!

Annars var det bra väder :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar