lördag 14 juli 2012

Sena 4:or!

Efter lite film tittandes hoppade jag upp på cykeln och körde några 4:or (eller jag körde ca 4,20 på varje) Kändes riktigt bra (vet dock inga siffror mer än min puls och kadens) men det gick inte att få det tyngre på trainern och tyngsta växeln i med 100 i kadens så det var väll 150watt eller nått ;-) hehe! Har slö kollat lite mer på tv och sitter i min lilla stuga och lyssnar på regnet och Bibi som snarkar :-) I morgon ska jag nog valla syrran några mil igen om vädret tillåter, natt natt!!


1 kommentar:

  1. Ser bra ut Stefan, trainer med den fina utsikten får nästan räknas som utomhusträning. Vägen Uppsala-Öregrund är tydlig riktigt dålig trafikmässigt, så jag kommer nog inte ut och möter dig på hojen. Även om frukostbullarna såg rätt fina ut...

    SvaraRadera