måndag 2 juli 2012

En lugn dag!!

Blev ett monarkpass i går kväll inget högt tempo men en timme på ca. 200w mer eller mindre. Passade på att titta på lite Redbull tv och XCO såklart :-), tog cykeln till jobbet eftersom jag ville tvätta av den ordentligt (även fast Jonathan gjorde ett bra jobb nere i Eksjö) Ingen större stress på jobbet häller och dagen flöt på ganska bra. Fick chansen att provköra en turbo Porsche i dag var ju rätt trevligt :-) fick en ordentlig åktur med ägaren och den rörde på sig riktigt bra. Efter jobbet trampade jag hem på en ny tvättad cykel åt lite middag och la mig på sängen en stund innan jag gick upp till Micke och levererade lite sportdricka. Nu på kvällen har jag trampat lite monark och ska väll hoppa i sängen snart blir tidigt upp i morgon tänkte springa lite i morgon innan jobbet.
  
Brumm Brumm kul bil!!   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar