onsdag 11 juli 2012

Kvällstur med Jesper och Petter!!

Efter min jogging tur i morse tog jag cykeln till jobbet, riktigt skit väder i morse regnade till och med när jag trampade till jobbet. Men vädret blev ju super lagom till jag slutade jobbet och jag bestämde mig att cykla lite racer och ett lugnt distans pass passade ju bra efter som magen har varit som den har i några dagar nu. Mötte upp Jesper och Petter (Jespers bror) och vi trampade en tur runt Arlanda området. Blev nästan tre timmar innan jag kom hem igen och en 90 mil lagom distans tempo precis vad jag behövde lite fin cykling och njuta av det fina vädret, en mycket trevlig tur faktiskt!!
Nu blir det sängen och vila kroppen lite i morgon blir det mer träning om magen tillåter hoppas jag kan börja äta ordentligt igen :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar