tisdag 17 juli 2012

Lugn tränings dag!

Vaknade lite senare idag, och var ganska stel i kroppen (var en ganska kall natt i min lilla stuga) men tog en liten promenad med Bibi innan jag tog en liten lätt tur med racern. När jag kom hem blev det lite frukost och sen tog jag båten ut till Jonny och Jörgen (farbror och kusin) som behövde lite hjälp att bära ner några gamla spisar som skulle slängas. Blev lite skitsnack innan jag åkte hem igen :-) Tog en PW fram och tillbaka till Grisslehamn och handlade lite frukt, och gjorde en smarrig fruktsallad till efterrätt varmrätten blev raggmunkar, fläsk och lingon så gott. Nu sitter jag och jäser på soffan och funderar på att hoppa på cykeln en liten stund man det kanske bara blir att ligga kvar en stund ;-)

 Flytvästen på mössan och tjocktröja också, kalt att åka båt :-) 
 Lite gammalt hederligt kroppsarbete :-)
(Att bära ner dom från huset alltså)
Dom fick stå på berget i väntan på sopbåten :-)
   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar