lördag 21 juli 2012

Vilken dag!

Blev en riktigt flitig dag i går! Började dagen med att bygga ihop en cykel, äta frukost och tvätta. Sen blev det en liten cykeltur med Micke, innan jag åt lunch och stack ner ill jobbet och satt där och jobbade en stund. Vidare till optikern för koll av linser (följetången fortsätter), åkte hem till Micke och vi grillade lite innan jag hade ett litet möte vid 18,00 tiden. Efter det for jag ner till jobbet igen och tvättade av bilen innan jag åkte hem och packade det sista. Passade på att göra matlådor och bakade några muffins med banan, äpple och kanel. Sen tog jag en promenad upp till Micke igen som bjöd på kaffe och vi satt och snackade en stund, väl hemma igen plockade jag lite i lägenheten innan jag gick och la mig. Nu är bilen packad och jag ska snart sticka i väg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar