måndag 16 juli 2012

Kvälls promenad och några 4:or!

Efter mitt förmiddags pass blev det ju lite bak och vila. La mig på soffan och låg och halvsov till touren och vaknade av ägg klockan när det var dax att ta ut brödan ur ugnen. Bröden blev super goda, banan, blåbär och kanel bra kombo :-) Gick och la mig en stund till innan middagen. När vi hade ätit klart tog jag och mor en promenad, efter en stund började det mullra lite och det kom ett litet oväder infarandes så vi vände och han precis hem innan det började ösa ner. Jag hade tänkt att köra lite skog men valde att sätta mig på trainern och körde några 4,20:or, har fortfarande bra tryck i benen så jag fortsätter med min den träningsdos som jag kört hittills. Nu blir det slö tittande på tv och sängen :-)

Pappa står och inspekterar vädret :-)

Lite Bilder på Bibi  






 Oväder på G!





Men på andra sidan bron var det fint :-) 



Svettiga fyror :-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar